Sunday, November 1, 2009

RE - 1

Hari ni aku nak share berkenaan dengan RE atau sulam reben. Dulu aku tak tau jugak pasal RE ni..sehinggalah aku terjumpa blog sifu pasal RE ni..iaitu Pn. Ann atau Suzana Mustafa. Bila tengok hasil kerja tangan beliau...memang aku jatuh cinta terus la pada RE ni...

Tapi sampai skg, aku masih x berpeluang nak attend kelas dia... bilalah gamaknya yek..arap2 cuti sekolah ni dapatlah.... aku nak learn from basic sampai advance....
Selama ni aku blaja dari buku2 jek...

Anyway...walaupun blajar dari buku, dapatlah jugak aku pelan2 buat RE ni.. cuma maybe dari segi teknik ada yang tak tepat sebab aku cuma tengok gambar dari buku..maklumlah buku mana bleh bercakap...so aku more on try and error jek.

So kat sini aku just attach serba sedikit hasil kerja tgn aku yg x seberapa....

Basic straight sticth.. bunga zinnia...


Hasil projek aku yang pertama



Ni 1st time try kat baju kurung aku...



Yng ni plak.. aku beli kit diy dari Pn. Ann untuk buat sarung kusyen...


0 comments:

Post a Comment