Sunday, November 1, 2009

Tambah sikit....

Sori...sori,

Tadi ingat nak titun, tiba2 terlintas plak nak tambah skit, tentang "what I like?" So kat blog aku ni, aku akan merapu semua tentang apa yang aku suka jek macam crafts, diy project, jahit jahit, lagu, drama, filem, kartun, games, n banyak la sebenarnya bende aku suka....ahaahaahaha....

Yang paling aku suka ialah craftworks! Sekarang ni, banyak craftworks macam scrap booking, ribbon embroidery, hand embroidery, folk art, beading, paper crafts, cards, rubber stamps and so on.
I love to try everything...but I didn't have much time to do it! Do you believe? ahahaha... Actually aku ni pemalas... (that's true fact!)

So, dalam blog ni, aku cubalah share apa yang aku dapat, aku tau, aku jumpa.. dgn korang. Kan ke sharing is caring!

Okla..cukup takat tu..aku dah menguap balik dah....nak titun semula...daaaa

0 comments:

Post a Comment